Friday, December 23, 2011

lalala :P

Assalamualaikum .

rasa macam janggal nak update , hee . 2 hari kot tak post ape2 . Tade pape lah nak share. Post ni pon sebab bosan . Online facebook macam ape ntah. Okay dh , actually nak cerita pasal kelmarin . Aku and friends keluaar . alah , g KFC je pun . Kuala Krai ni mane2 ade ape2 lah sangat kan , so kitorang berkumpul kat KFC je la .

Biarkan gmbar ceritakan segala-galanya :')

All of us . 7 org je , sekali dengan Auni , tukang ambik gmbar . thanks , Auni <3 !

heh , ambik gambar lah sangat . pdahal buat buat je . heee XD
eleh , girlfriend aku sorang ni malu malu lah plak .
actually ni first gmbar aku ambk , baru lepas basuh tngan . hoho .

okay , ni sebelum nak balik . look , syana tinggi sket je dari aku . Muahaha.

best gila ah jumpa kali ni , sangat2 hargai pertemuan tuh . kitorang duk dalam KFC tuh lame kot . borak2 . then cerita pasal sekolah masing2 . nasib baik aku ada kawan pakai tudung labuh . heheh .

btw , aku tengo2 balik album gambar aku , memang ya , aku tembam . bak kata sorang neh , aku lebih chubby dari SARAZAHAR . erh , aku taw la aku gemuk . Aku nak try diet ah lepas ni . ngee ~


bobai , S A Y O N A R A <3 !

No comments:

Post a Comment