Wednesday, December 21, 2011

Deorang budak comel :D

comel weh gambaa atas nih ! hari ni aku rasa macam nak post pasal diorang je . hekhek . padahal kelmarin da post da pasal kak zara . heee XD

Okay , belakang tu kak zara and depan tu kak Balqis . duadua sama cute+comel . setahu aku , diorang ni memang rapat gilagila ! hahak . tapi aku macam takut sket la kat Kak Balqis , muka dia macam garang kot . series aku ta pernah pun cakap ngan dia kat sekolah . hehe , takut la weh :P

kat asrama , kalau dengar sound jual aiskrim , mesti bilik deorang ! hahak . mesti lepas tu aku ngan sarah pun naik tingkat 3 then beli aiskrim diorang :D sedaaap . deorang SPM victim next year . hahhak . do the best lah kakak 2 !

dahdah lah . kalau panjang2 nanti kena marah ngn deorng plak . gambar deorang pun aku curi neh :P gambar ni paling COMEL kot .

p/s : Kak Zara , Kak Balqis jangan marah ehhh ?!

No comments:

Post a Comment