Tuesday, December 27, 2011

Aliff Daniel :D

Hye hello Assalamualaikum :)

haishhh , tinggal berapa hari je lagi nak duduk rumah . tapi takpe , tak kesah . demi menambah ilmu didada , aku sanggup . demi menjadi seorang huffaz yang berjaya , aku sanggup korbankan . erk , korbankan ? memang aku kena duk asrama kan ?! haiyaa , merapu suda .

Sebenarnya , aku nak jujur nie . aku nak main dengan budak . boleh tk ? series weh . nak sangat . best lah main dengan budak . lagi lagi dengan budak cute . ahaa XD


heh , aku buat peace nak buat jugak . haiyaa , manyak cute ma ini budak !

tengok muka dia . senyum cute ! kecik2 da pndai weh . lepas aku ambik gmbar die , die pun cakap , nk tgk . hahak . lawakkk :D

okay , gambar last tk edit . letak frame je . budak ni memang putih + cute . lalala .


okay , bye . S A Y O N A R A <3 !

No comments:

Post a Comment