Sunday, December 11, 2011

Mistletoe ♥

hello :D

Tiba tiba je tittle lagu bieber . hahak , tade keje . series boring gilagila . nak edit gambar , tapi malas . nak layan movie , tade mood . last last , stalk blog orang . hahak , best gila . Oh yeah , semalam aku jalan pegi caltex , and then masa nak balik tu aku nmpak sorang ni cara dia jalan sumpah macam SESEORANG . gila ah weh . persis sama .

Aku perhatikan dia jalan , mana tau kot kot dia . tggi pun nak nak sama je . colour baju die pun macam baju seseorang tuh . last last aku tgk dari dekat BUKAN orang yang aku fikir tuh . hmm , sedikit kecewa disitu . redha je lah .

And then macam biasa , balik rumah . lepas siap siap mandi solat semua , aku dengar lagu MISTLETOE . sumpah weh , ingat dia lagi . Alahai , fikiran aku mmg takleh lari dari memikirkan dia . dah lah Asma weh ! wake up from ur dream !


tiba2 ada gambar JB . tade keje weh . smart ape dia . fullamak , cair hati aku . hahak . andai kata aku salena gomez , dah lama aku peluk cium dia . HAHAHAK . gile ape aku , nak buat cam tuh . hoho .

kayh , nak pegi tolong tolong angkat pinggan jap , Asma kan budak baik . *bajet*

SAYONARA <3 !

No comments:

Post a Comment