Friday, December 16, 2011

lalala :P

Assalamualaikum :D

alahai , bosan gile kot hari ni . actually aku tataw nak type ape . hahak , saje nak buat post bru . okay , nak citer sket pasal semalam . bad mood weh ! tapi lepas tu jadi okay balik . pesal ? HAHHAK . sbb aku re-read balik buku al-arif . best kot usha usha gambar orang samapai boleh khatam banyak kali . heee :D

okay lepas tu aku keluar duk ruang tamu sbb aku tahu ada MAHARAJALAWAK . so , aku siap2 lah pakai tudung segala nak keluar sebab kawankawan abang aku ramai laa kat luar rumah . lepas tu aku duduk atas lantai nak tengok tv . And then , pergh ! terkejut gila aku masa tu . someone masuk rumah aku pergi dapur . waaaahh ! sape tu ? sekali aku tengok , "hehe , mamat ni rupenye" . aku sengih sorang2 . lepas tu , semua aku cover . ye lah , aku perempuan kena lah cover ape yang patut . HAHA .

Abang aku bakar ikan ramai ramai ngan kawan die . pergh ! memang terbaek ah diorang , makan tknak share dengan aku . and then , abah aku tenok muka aku macam kesian je die pun cakap ' loh , bagi ko adik etep makanan sikit'' . Okay , tau ape perasaan aku masa tu ? sangat dan sangat malu . erh .

Lepas tu kitorang ramai ramai tengok maharajalawak . bising gila kot rumah aku semalam . dengan gelak tawa semua bagai . HAHAK . sangat malu bila aku ketawa dan orang perhatikan aku . alahai , ta perlu la nak tgk aku weh ! buat aku blushinggg je . hahak . * style budak bajet gnie ah*

okay dah dah pasal semalam . hahha . tadi aku bukak fb , cari fb kawan aku sorang ni , tengok2 die da tade . weh ! asal deactive ? alahai . mmg ah kau . tp tape , tk kesah :P tadi aku kelur kejap , jumpa kawan lama . busy etep blako . aku sorang je yang free . hurm .

Okbai , aku bosan .
ok jangan tgk lama2 budak pakai spec tuu . dia sangat sangat hodoh !

2 comments: