Tuesday, October 11, 2011

S E P T E M B E R

Bismillah :)

BULAN AIR MATA . tu je yang aku boleh explain kat sini . Mmg byk sgt problem timbul bulan ni . Redhaa je lah . maybe ni cabaran dari ALLAH .

Aku rasa macam duk sorang je kat MTS . takde sape yang betul2 paham perasaan aku masa tu . lepas satu , satu masalah yang timbul . Alhamdulillah , ALLAH bersama orang yang benar . tak sia sia air mata aku mengalir .

kenapa orang suka buat cerita ? saje je kan nak buat aku femes ? *bajet* erh , semua kak form 4 kot tau pasal cerita aku . nak lagi ? Ustazah pun tahu brader ! mana aku nak letak muka aku ? tau la kan , aku sangat hina di mata korang . quran tak tinggi macam korang . aku sedar aku sape :(

okay , aku taknak mencari publisiti murahan di sini . Cukuplah aku saje yang tahu cerita sebenar . Nak buat cerita lagi ? Silakan . Aku tak kesah . terima kasih buat aku femes dengan cerita mengarut kau tu .

And satu lagi , nasihat aku DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER ! korang nampak aku luaran je , dalaman aku ? ada korang tahu ? aku taknak cari dendam tapi kau yang buat aku jadi macam ni . terima kasih banyak banyak . aku tak marah kau . cuma aku nak kau tahu yang sebenar . Aku bukan seperti yang au sangka . Aku sayang kau kawan <3 jagalah hubungan kita sebagai saudara se-agama .

bye-bye . aku dah okay sekarang . berkat adanya LAJNAH 143 . aku sayang korang <3

No comments:

Post a Comment