Saturday, September 3, 2011

Muahaha .

Assalamualaikum :)

Majlis kemarin berjalan dengan lancar . And yes , I saw someone . haha . sangat letih kelmarin walaupun aku tak buat ape-ape . oh yea , kelmarin ada sorang makcik ni g rumah aku sedikit lewat . pergi2 terus duk dapur . memang kacau btul ar . Aku baru nk berangan sorang2 tepi pintu. huh .

Lepas tu , dia ada la tegur aku . Teguran dia membuatkan aku sedikit gembira . hee :)

Makcik : eh , ni ke Sabila ?
Aku : ha'ah .
Makcik : weyy lah , besar doh . belajar ag deh ?
Aku : ermm *smbil mnganggukkan kpala*
Makcik : tgkatan berapa ? tgktn 5 [ LIMA ] ke ?
Aku : ehh dop ah , baru form 1 [ ONE ] .
Makcik : owh . yekew . napok besar , tinggi .. ingtkan tgkatan lima .
Aku : ehh , lambat ag.
Makcik : ho la , lambat agy .
Ak dan Makcik : *ketawa*

okayh , part yg paling aku suka adalah dia kata aku TINGGI . hoho . tinggi sangat ke aku ? muahaha . Thanks makcik :) .

dah , aku letih . bru balik dari majlis orang kahwin . bobai :)

2 comments: