Friday, December 9, 2011

Ku Impikan Teman Abadi :D


Assalamualaikum .

Nak akhir tahun dah kan ? Em , kejap sgt rasa . aku masih tak kenal dia dengan lebih dalam :( . rasa rugi lak tak ikut intensif , kalau tk maybe aku dah boleh habiskan juz enam kot skrg . And one more , boleh tgk dia for the last . huhu . tapi lek ah , dia balik .

Minggu last paling sedih . Yes , sangat sedih . dengan perpisahan-nya . erh , REDHA je lah . kalau boleh nak sangat putar balik masa . nak start from awal tahun . nak jadi budak baik . nak kenal dia baik-baik . tapi apa boleh buat ? semuanya dah berlalu . emm .

2 days more . dua hari je lagi masa untuk dia berada di sekolah . even aku tk duk sekolah skrg , aku still rasa yang dia dah nak pindah . next year dia dah takde . why must akhir tahun dia baru macam ni ? kalau dari awal tahun kan best :( Dia baik , dia rendah diri , dia SEGALANYA ! org len never buat aku macam ni even bestfriend aku sekalipun . Series , rasa macam nak nangis !

eh , asal aku jadi mood sedih bagai nih . alahai . tade keje ah . semua nya dah ditentukan , berserah je lah . Moga2 Allah kembalikan dia kepadaku . ceh , ayat ! HAHAK .

Emm , idea dah kurang . tadi full . ALAHAI . You know what ! Next year akuu form two . takut bai . nnti aku dah banyak hafal ayat al-quran , aku takut aku takleh nak jaga . aku takut aku lalai dengan keseronokan dunia . tapi insyaALLAh , aku akan usaha untuk jaga .

#cerita tak sesuai dengan tajuk . HAHAK . aku tk kesah#

Bobai , SAYONARA <3

No comments:

Post a Comment