Friday, July 3, 2015

Ujian Ramadhan

Assalamualaikum yehaw . Its Ramadhan bebs hiks .

16 Ramadhan. Dan saya di rumah kikiki ^_^ Sebenarnya tak cuti lagi. Seminggu lagi cuti. Sebab tak tahan. Tak tahan sangat puasa dekat asrama. Aku pun balik. Hikhok. Padahal best je dekat asrama tapi jadual pack kot. Pagi bangun awal pastu sekolah smpai tiga stengah kadang kadang smpai pukul 4 lebih pastu lepas asar tadarus quran smpai kul enam pastu masa rest enam - tujuh . Pastu pukul tujuh kena ada kat masjid pastu berbuka and tarawih. Terawih habis pukul 10 pstu ada kelas pulak smpai 11:30 and begitulah seterusnya serious talk pack gila-gila. Fuh.

Okay tittle ujian Ramadhan kan kan, so macam ni aku kan balik rumah naik bas pastu stop lah dkt stesen bas kuala krai. Masa tu pukul enam lau tak silap. Aku pun call abah aku. Tak angkat. Call abg aku. Tak angkat jugak. Call lagi. Pun tak angkat. Pukul enam smpai 6-45 aku call tk angkat. Nk berbuka puasa dh kot masa tu. Aku pun hmmmmm jalan kaki smpai kedai bapakkkk gua. 20 minutes kot berjalan. Fuhhhhh and lastly smpai. apak ah capek gua duh. Nasib ada tenaga boleh bejalan haha

Oke sebenanye tade pape pun kbhaaaaaai

No comments:

Post a Comment