Thursday, June 21, 2012

BFF ♥

Hai Hello Assalamualaikum :)

sekarang jam menunjukkan pukul 0;52 pagi. Aduh. esok kena bangun awal, tapi sekarang still tak tido lagi. HAHA *ignore je lahh* okay, nak cerita siket pasal BFF yg paling rapat dekat sekolah. yeah, tanpa mereka, dah lama aku pindah sekolah! seriously :)
okeh.kami BER-ENAM. kadang-2 ada benda buat kami ketawa dan kadang-2 tidak. suka duka kami lalui bersama. InsyaALLAH, kami bersahabat kerana ALLAH .
rakan-2 terdekat, panggil kami TM. yeah, ada maksud tersendiri. mereka hanya tahu nama, tidak pada maksudnya. Hanya kami yg tahu ^^. okeh. jum aku kenalkan satu persatu :)

yeah, dia Nabihah, or the other name ; Nashi Amishi . um.um.um
Sarah Azahar :) dia bukan saje BFF aku, tapi jugak roomate aku . he. *Sashi Azashi*
She is sarah Hani. oh. comeel. Sashi hanishi . InsyaAllah kekal :)
okayh, yg gmbar jelas tuh Tasnim. budak paling tunggi antara kitorang ; Tashi Rafishi.
and last. kitorang sepatutnya panggil dia kakak sebab tua setahun. haha. perlu ke? NO NEED. Hushi Toshi, comeel name tuu :)
kah-3. nk jugak letak gmbar aku. kikiki. cukup, ENAM. saya sayang korang <3

No comments:

Post a Comment