Monday, November 7, 2011

Saya Rindu Diorang ♥

Hello :)

Series aku rindu diorang . tahun lepas masa dengan diaorang aku rasa tenang je . dengan diorang aku faham apa itu KAWAN , PERSAHABATAN and FRIENDS . yes , kitorang agak ar assobiah tahun lepas . tapi kitorang tak kesah . assobiah pun , kitorang tetap baik dengan orang lain . bukan buat macam kitorang EMPAT je yang ada kat sekolah tu .

Berkawan , mesti ada gak bergaduh . And yes , kitorang pun ada gak . Tapi bukannya gaduh besarbesar pun . Just tak duduk sekali je . tak rapat je . kitorang sebenarnya ikut mood . kadangkadang OKAY , but sometimes WE'RE NOT . tapi sayang , kitorang betulbetul rapat gilagila masa dah nak dekat UPSR , nak dekat akhir tahun . serious , I MISS that moment .

Oh yeah , kitorang bukan empat je , tapi LIMA .


tapi kalau keluar , mesti ada seorang yang tak cukup . banyak halangan . CEHH ! terjiwang la plak . ngeh3 . takpe kenangan . And Now , semua dah berpecah . seorang sekolah situ . sorang sekolah sini . sorang pindah kl . and aku lak sekolah MTS . and sekarang , kalau nak jumppa agak susah ar sikit . masing2 busy . diorang cuti , aku lak sekolah . erh , betapa susahnya masuk asrama .

erh , series rindu sama diaorang ! nak gila2 macam darjah enam dulu boleh tak ? masa , undurlah balik . berhenti kejap je masa 2010 , aku nak jadi DULU !



No comments:

Post a Comment