Friday, October 14, 2011

Semalam.

Semalam bola kan ? tgk tak ? Aku tgk frust gile . tak masuk final kali ni . Separuh masa pertama agak sedih sbb takde gol lngsung . tpi separuh masa kedua naik balik semangat aku untuk terus tgk . MUAHAHA . Walaupun gol 2-2 semalam , tapi agregat masih tidak menyebelahi KELANTAN untuk ke final . Takpelah , bagi peluang kat Terengganu :p

Tutup cerita semalam . Masih frust lagi , tpi okay reda bila tgk gambar ni <3
Look ! I love Kelantan <3 . Biar kalah pun , aku tetap bangga . Korang ada macam ni ? aku tk kesah :p . oh yeah , kalau menang pun nanti jadi kes politik gak . baek takyah .

Petang nanti dah kena balik asrama . masa mmg jeles ngn aku . Tak pernah bagi masa utk aku nk bahagia kat rumah kan ? takpe , Masa itu Emas . takleh sia-sia . Tapi satu je aku tak puas hati , malam ni MANCHESTER UNITED lwn LIVERPOOL ! aku nk tgk , kau paham ? Aku nak je pegi sekolah lewat , tpi nnti takut DDK pggil aku la , baik tkyah . makin mengfemeskan aku je :)
Result mesti gempak malam ni . aku Tau ManU boleh . Caiyok ! Glory Glory Man United <3 .

Setakat ni je kot untuk hari ni dan juga Hari Terakhir Berada Di Rumah . InsyaAllah nnti Deepavali aku balik beraya ! Hahak . Tadek ah , cousin aku kawen , aku kena la balik sebab tanpa aku dia tkleh nikah . sbb aku kena rasmi dia punya pelamin , kek dan sebagainya . MUAHAHA . Tema dia warna Pink , ohh agak berat untuk terima . nnti kena pakai baju pink la nampaknya . huhu.

Doakan aku selamat pergi ke bumi MTS dan BOLEH balik nnti deepavali dan selamat menjadi raja sehari untuk cousin aku :D

Bobai , sayonara <3

No comments:

Post a Comment