Thursday, October 13, 2011

Opss ! terlebih suda .

Assalamualaikum :D

Pelik tak asal blog aku tiba2 pink ? Erhhh , please la . Pink bukan kehendak aku . Cari layout je warna pink , bukan SEMUA pink . Tapi apakan daya , bila tekan SATU je pink , semua jadi PINK ! ulang sekali lagi , PINK BUKAN FAV. COLOUR AKU ! I HATE PINK ! tolong la paham :p
Favo aku RED . tak pernah pink . Pink hanya untuk budak ayu je . Dan aku bukan budak ayu tersebut . aku ganas ! HAHAK . bajet . tak ganas sgt pn . Ganas depan perempuan je , depan lelaki TAK !

Aku suka ManU . sebab apa aku suka ? Sbb Merah <3 . sbb team favo aku <3 . Kau suka ? aku tak kesah :p GLORY GLORY MAN UNITED :)


InsyaAllah nanti cuti MTS sekali lagi , aku tukar balik layuot blog ni . Aku sendiri bosan tengok PINK ! series blog aku hodoh . nk tukar sekarang tapi masa plak jeles ngan aku . mata kata pergi , katil kata mari . Alahaii ! mmg tkleh tgk aku online lama sikit ke ? aduuu ! sabo je lah kite bolehnye =)

Sayonara <3 , it's already 1.28 a.m !

No comments:

Post a Comment