Monday, August 29, 2011

Hari ini .

Bismillah :)

Awek tuuu ! kasi usha siket ! comel je nampak :) meh la singgah kat blog ni , bia tak sedap dibaca pun. Asalkan singgah kayh ? HAHAK XD . *xde modal nak cakap ape*

Hari ni hari raya , perasan tak ? aku bangun pagi tadi kampung aku senyap je . aku tanye mak aku , " mak , sembahnyang raya dah ke?" mak aku jawab " tk ag. kul 8:30 bru smbhyang" . aku pun pergi ruang tamu . sofa bersepah , raya apa mcam ni der ?

Lepas tu aku ingat nak pegi mandi sbb nak g sembahyang RAYA , tgk2 abah aku dalam toilet . aku pun , terlalu rindu MTS agaknya , aku cakap kat abah aku " ABAH , ADIK MANDI LEPAS ABAH LEPAS NI '' hahak , series rindu MTS :'[

tengok2 aku skip smayang raya tahun ni derr ! kes aku kena tolong emak aku msuk kan srung sofa . sedihh doe ! takpe lah , nk wat cnew an . Redhaa je lah .

Oh yeah , percaya tak tahun ni raya aku pakai SHAWL ? ok , sila muntah sekarang ! hahak . Tetibe je tahun ni aku demam nk pkai shawl . so , aku ikutlah kehendak hati ni :) okayh , rasanya da tade pape kot nak ckap lagi , BYEEEE :) sedikit jamuan gambar utk reader(s) blog ni , gambar aku pkai shawl . heee XD .



Okayh.bye.awak(s).yg.comel.time.kaseh.baca.dan.SAYONARA <3 !

No comments:

Post a Comment